2010-11-23
 09:23:33

Bless you my dear!

Jag var förmodligen med omd en roligaste händelsen på mycket länge imorse.

Jag, mamma och Linnea tog pendeln imorse. Medan vi sitter där och käkar frukost och samtalar i den aktra salongen ombord på båten.
En lite äldre man, med rejält bastanta nysningar börjar helt plötsligt, att just nysa. LJUDLIGT. Mamma liknade honom vid en terrier. Korta med rejäla nysningar. Jag tyckte att det lät så kul, så efter tre nysningar (de kom helt galet tätt inpå varandra också) kunde jag inte hålla mig. Jag vänder mig om mot Linnea och börjar skratta. Fullt med oboy i munnen hade jag också. Eller, ja, nu var oboyen överallt. Linena skrattar, mamma skrattar. Och när mannen i fråga nyst sina specialnysningar kanske 7 gånger på raken, så skrattade hela den aktra salongen på båten. Inklusive mannen i fråga. Jag skrattade så tårarna och oboyen rann. Jag älskar att man kan skratta med andra, med personer man kanske inte känner. Nysmannen skrattade mycket han med, tillsammans med alla andra. Åt sig själv.

Shit vilken härlig morgon!
:)



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: