2010-11-04
 22:23:06

Flytt-torsdag!

Det blir typ ett inlägg per dag numera inser jag. Förhoppningsvis bättrar det på sig till helgen.

Idag flyttade jag min arbetsplats till växeln. När jag kom till mitt nya skrivbord hade mina nya grannar ställt dit en blomma där det stod "välkommen till oss" på. Så sjukt gulligt!!

Efter jobbet mötte jag upp en fika med Lillnoddan! Bara hon och jag. Det var så länge sedan. Tur att det finns vänner som har samma sjuka humor som jag. Vi tillbringade eftermiddagen/kvällen på EH, like good old times. Vi hade sällskap en bit hem, innan jag tog en liten promenix. När jag kom hem väntade ett paket på mig. Gissa vad?? Jo BECK!! Snacka om att det blir Beck-kväll imorn!!

Jag är lite i valet och kvalet. Jag hade lovat mig själv en lugn och mysig hemmkväll, med film och godis imorgon kväll. Men sedan dess har jag fått två mycket lockande erbjudanden. Först en "skräck-middag" och sen en Harry Potter-marathon-natt. Jag har kompromissat lite och kommit fram till att det nog blir skräck-middag, men med en ganska tidig hemgång, så kan jag titta på Beck och äta godis när jag kommer hem. Deal?

Jag ser fram emot imorgon.
Bilder kommer förhoppningsvis imorgon!

Sov sött!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: