2010-11-06
 20:40:02

God kväll!




Heej min kära läsare!

Idag var väl inte ritkigt min dag från början kan jag säga.
Tog det i alla fall väldans lungt till en början, åt frukost sent, en av favoriterna till lunch, småfixade. Sedan åkte jag in till Vaxet, handlade lite och så var jag på Bagarn och köpte med smörkräms-hjärtan som jag senare bjöd på ombord. En fika ombord är det inte mycket som slår. Åkte med ett par varv innan jag klev av och cyklade hem. Och jag vill lova att nu är det banne mig kallt! Så in i Norden. Speciellt att cykla. Tur att jag i alla fall hade musiken och hörlurarna i öronen så de stoppade upp i åtminstone lite av den galet kalla luften.

Jag cyklade hem och mamma hade gjort supergod mat. Nu skulle jag ha vandrat till min fina vän Linnea (som förövrigt kom över med grymma cupcakes!!) men hon var tydligen inte hemma :/ Miss you girl.

Det har hitintills blivit en mycket lugn helg. skulle ju egentligen gått på middag i fredags, men jag började känna mig lite hängig, och jag vill inte riskera min röst nu när jag jobbar i växeln och pratar i luren hela tiden. Imorn ska jag däremot träffa mina fina Vida. Först ska jag och mamma förmodligen ha en mini-spa-förmiddag. Det ska bli skönt, och det känns rätt så välbehövligt vill jag lova. Jag känenr mig verkligen inte som världens mest fräscha människa ;)

By the way. Dagen har typ ordnat upp sig. Jag är rätt bra på det där nu :)



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: