2010-11-20
 10:37:27

God morgon!

Såå skönt det var att sova längre än till 5 imorse!
Jag vaknade till och tyckte att det såg så mörkt ut, att det förmodligen fortfarande var mitt i natten. Jag fick en liten chock när jag vände mig om mot klockan och insåg att den var halv 10! Sjukt sent i mitt liv, men det var verkligen superduperskönt! Nu har jag precis ätit frukost och ska ta och börja göra mig iordning. jag har lite små saker jag ska fixa idag. Lämna över lite arbetskläder och förmodligen träffa en vän på vägen, sen får vi se vad kvällen bjuder på.

Sitter och spelar Frontierville på Facebook och lyssnar på jay från idol igår. Mycket mycket bra!

Näe nu ska jag ta och börja göra mig iordning tror jag :)

God morgon på er i snörusket!


Martina och Jag i spetembras.



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: