2010-11-01
 05:54:53

Good morning readers!



Goder morgon i stugan mitt i natten!
Ja nästan i alla fall. Klockan har inte slagit 06 ännu, men här sitter jag och sminkar mig i sängen med datorn i knäet. Idag väntar en ny jobbdag med möten och säkerligen värm choklad, men ocjså en del kaffe. Precis så som en måndag ska vara. Det konstiga är, att jag känner mig faktiskt rätt utvilad. Kan det bero på att vi sovit en extra timme nu i helgen? Eller kan det bero på att det varit en mycket bra helg? Jag vet inte. Det är i alla fall skönt att inte känna sig så trött att man svimmar när man stiger upp veckans första dag. Hur skulle då resten av de 5 dagarna se ut?

Nu ska jag nog fortsätta sminka mig så att jag blir klar någon gång, sen är det dags att klä på sig och packa, och slutligen frukosten. Rutiner is the shit! Typ megatöntigt lät det där, men jag var bara tvungen.

Oj vad jag har saknat att blogga känner jag!

So long!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: