2010-11-01
 22:13:38

Heading for tomorrow!

Nu var det då dags, att sova. Medan alla småglin (Ta det med en nypa salt. Och ja, jag är lite avundsjuk) har höstlov har vi i samhällets tjänst det inte lika lätt. Det blir upp strax efter 05 imorgon oxå. Det väntar en extra lång dag imorgon. Men jag tror att den kommer att bli välidgt givande. Det är nämligen utbildningsdag, och jag har typ seminarier/föredrag hela dagen. Lite trist att behöva sluta senare än vanligt, men jag kommer att ladda upp med varm choklad och risifrutti! Å dessutom har jag en av mina absoluta favoritmatlådor imorgon!! Nämligen blodpudding, bacon,potatisbullar och lingonsylt! Egentligen, för att det skulle bli perfekt hade jag velat byta ut potatisbullarna mot raggmunk, men man kan väl inte få allt här i världen.

Vet ni vad jag gjorde idag? Jag beställde Beck 26 "Levande begravd"!! Det skulle ta 1-3 arbetsdagar så den borde vara hos mig snaart! :) Jag minns när jag och min vän var och såg den på bio. Sannerligen ett oförglömligt besök ;)




Nu tänkte jag ta och sova lite, innan det blir dags för morgon, och morgonrutinerna igen. Thank you for staying tuned to my blog även om den inte är så värst uppdaterad jämt.

Puss och kläm!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: