2010-11-11
 20:55:04

I am with the band

Idag är det redan torsdag.

Jag har så mycket att göra på jobbet att jag sitter och tänker för mig själv; Låt inte klockan bli 17 än!!
Igår jobbade jag från 08:30-17:30, och jag kände mig ändå inte klar. Vuxet, eller hur? ;)

På jobbet gör jag typ allt det jag gjorde förut, plus allt som har med rceptionen att göra. Det vill säga svarar i 3 växlar, fixar med leveranser, posten, kaffemaskiner, besök och så vidare. massvis med saker som sagt, men det blir verkligen verkligen roligare för varje dag. Ochd et bästa är att alla behandlar mig som en av dem. Ni förstår inte vilken härlig känsla det är!! Jag är medarbetaren Sophia. Och ingen av dem vet om min bakgrund. Helt sjukt härligt!! :)

Skulle egentligen ha varit på Mando idag, men det blev uppskjutet.

Imorgon är det fredag, tjooo!!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: