2010-11-20
 22:35:04

Inte min dag.



Näe idag var som rubriken lyder, inte min dag. Inte alls. Men efter att ha fokuserat på alldeles för många dåliga saker, tog jag mig i kragen, packade ihop min fina väns arbetskläder och åkte hem till henne och lämnade dem. Hon är fin hon, vi hann med att titta på ett par idol-klipp på datorn, innan vi spatserade iväg igen. Vil skiljdes åt på tunnelbanan och jag gick på jakt efter ett par byxor. jag hittade ett par mycket snygga på gina Tricot, me hög midja, som jag fastnat för på sista tiden. När jag kom hem testade jag dem tillsammans med min leopardtröja. Jag säger bara: SMÄCK! ;)

Tog bussen hem, som tog en aning längre tid än vanligt. Det var nämligen en buss vid Engarn som blockerade vägen, så vi fick åka till Överby, bara för att vända. De som skulle till Överby var säkert lyckliga, de slapp ju byta buss för en gångs skull. Vi andra, var väl kanske inte lika glada. Fast jag var rätt nöjd ändå, eftersom jag sprungit tidigare för att hinna med en tidigare buss, och tack för det!!

Tog en uppfriskande (host host) promenad hem i regnet och möttes av bombnedslaget "Sophias-rum" Men det blir morgondagens mission!

So long!!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: