2010-11-09
 22:51:51

Litesådärhalvbraupdateva??

Hej hopp!

Som ni säkert märkt har jag typ haft fuuuuullt upp!!
Massor med jobb och nu när jag flyttat till receptionen jobbar jag ju dessutom minst en timme extra, idag blev dte en och en halv timme extra. Men oftast jobbar jag 09-17. Som Dolly Parton alltså.

Jag har sovit över, lagat mat, jobbat, jobbat lite mer, åkt buss, åkt buss massor mer, shoppat, utmanat mig själv sedan vi hördes av sist. Jag lär mig leva ett normalt liv, visst låter det som ett mycket intressant liv by the way. Men det är dock ett mycket normalt liv.

Imorgon väntar säkert en minst lika dålig update här i bloggen, men jag hoppas ni står ut och att no trogna läsare kanske åtminstone tittar in ibland. :)

Dessutom har snön återerövrat Sverige. Inte sådär jättekul. MEN jag kom hem med 670! Kan världen ha vänt? Ja, ni som känner mig, ni fattar...

Här komemr en liten blandning av bilder i alla fall :)


Världens godaste Müsli!


En av de godaste frukostarna


Vida var riktigt chick, som alltid!




Överst: min cheescakemuffin
Nederst: Vidas Pepparkaksmuffin.
Rätt så chica muffins om jag får säga det själv!


Och just ja! Min fina vän Maria har skaffat blogg. Jag ger henne en länk! Klicka här för att komma till den!


Vida

hälsningar från snöiga finland :)



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: