2010-11-03
 20:23:18

Pizzaonsdag

Hej hopp mina vänner!

Nu är jag hemkommen, har ätit middag och funderar starkt på att äta mellis i sängen med ett avsnitt av Kungarna av Tylösand framför mig. Jag känner mig trött, och har mycket att tänka på. Imorgon börjar utbildningen till mina nya arbetsuppgifter. Det ska bli väldigt spännande, men det känns samtidigt lite vemodigt att lämna den plats jag har nu. Okej jag vet att jag flyttar typ 10 meter, men det känns ändå lite trist.

Imorgon flyttar vi alla mina grejer förutom stol och skrivbord. Idag gick jag igenom hela förrådket på jobbet, hämtade nya Post-it-lappar, nya pennor, haftapparat, mappar, en liten korg och en sådan där litet fack man kan ha på skrivbordet. Jag tog även bort gammal disk, såsom kaffekoppar, kåsor och en sked från min muffins jag åt på födelsedagen, oops! ;) Så nu är det sjukt snyggt på mitt skrivbord, lagom till jag flyttar.

Hade ett aningen hjärtskärande samtal på jobbet idag, jag får ju typ ont i hjärtat av det! Kände mig lite omskakade efteråt, och engeagerade hela avdelningen i det. Kände att jag behövde lite uppmuntring efteråt, så vi tågade de typ 10 stegen till kvarterets pizzeria, köpte hämtpizza och klev tillbaka typ 10 steg till jobbet igen och satte oss och åt. Riktigt gott, tillsammans med en kopp varm choklad blir man genast på bättre humör.

Nu är jag som sagt trött och funderar på att strax hoppa i sängen.

Jag saknar Vinden <3

 



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: