2010-11-19
 21:38:38

Samlings-update





Jag har lite dåligt samvete över att jag uppdaterar så sällan nu, men det hinns liksom inte riktigt med. Men jag fick så dåligt samvete när Vida idag berättade att hon ALLTID kollar min blogg! Shit, tänkte jag! Nu måste jag lägga manken till och berätta lite vad som hänt de senaste dagarna.

I onsdags var jag, Lillnodan och Vida på bio. Vi var på premiären av Harry Potter 7 del 1. Jag tyckte att den var mycket bra! Jag har ju inte läst den boken, men jag hade inte så mycket problem med att hänga med. Visst, som jag sa till Vida idag, har man inte sett en enda Harry Potter kanske man inte ska börja med 7an, men det säger väl sig självt ;)

Igår, ja vad gjorde jag igår. Jobbade typ. Den här veckan har jag jobbat 39 timmar, en timme kvar till full tid :)

JAg gillar VERKLIGEN mitt jobb nu. Det är kul att gå upp till jobbet på morgonen. Självklart är jag trött som få, men va tusan klockan ringer ju typ 05:00-05:30 om dagarna. Och har man då gått och lagt sig typ halv tolv är det ju inte så konstigt att det är en anings egt att sätta sig upp och börja böja ögonfransarna, men när man väl kommit iväg går jobbdagen sjukt fort, och när det är lunchdags har jag jobbat i ca 4 timmar, och varit vaken i 7.. Lite galet faktiskt.

Idag fick jag dessutom reda på att jag kanske har anställning även efter nyår. Fortsättning följer.. :)

I tisdags träffade jag min underbara Miranda. Vi sågs efter mitt jobb och gick å fikade. Jag fick det gulligaste armbandet av henne, som jag nu har på mig.

Det var lite av vad som hänt, än så länge. Stay tuned (om du har tålamod vill säga ;) )





SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: