2010-11-27
 12:20:02

Snabb update!

Heej mina trogna!!

Det är ju så otroligt bra update på den här bloggen ibland! Notera ironin..

Jag tror senast jag skrev var i tisdags. Min vecka började ju som sagt inte alls direkt bra. Men efter tisdagen ordnade den upp sig tycker jag.

På onsdagen var jag och min fina vän Malin på After work i Gamla stan. Vi planerade helgen, nyår, och ja, typ livet. Trevligt! Och rosévinet vi drack gav en smak av efterlängtad sommar. Den känns alldeles för långt borta. Tur att det då finns en sorts rosa vätska som om möjligt kan lindra längtan i alla fall något.

På torsdagen åkte jag och två kollegor iväg och handlade julmys till fikat på fredagen, och en hel massa adventsljusstakar till kansliet:






Jag menar jag fick se typ hela Stockholm, och alla Jysk. Vi var i Högdalen, Sickla och Länna. Å just ja, Telefonplan oxå.

På fredagen hade vi adventsmys. Och hela arbetsplatsen hade en sådan där härlig julstömning. Jag vill inte sluta jobba där. Jag är så glad över jobbet.
Min fina gulliga kollega hade lagt ett berg av min drog på mitt skrivbord när jag kom häromdagen.

Portionsdryckschoklad. Min drog.

Igårkväll blev det Beck. Och självklart försenade bussar. Precis som en fredag ska vara.

Nu sticker jag iväg och träffar Miranda! Senare ikväll är det Den Svenska Björnstammen, ed finafina människor. Förhoppningsvis lyckas jag dygna. Får se hur det blir med den saken.

Puss




SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: