2010-11-02
 22:31:40

Working nine to five

Ojoj vilken lång, men givande dag det varit idag!!
Hade utbildningsdag hela dagen. Korvstoppning kan det oxå kallas. Men jag hade en liten fördel i och med att att jag faktiskt typ jobbat 4 veckor innan introduktionen, hehe ;)

Men nu är jag sådär lagom mosig, mellan introduktionerna, skyndade jag iväg till mitt skrivbord och jobbade undan lite jobb jag egentligen oxå borde göra. Snart byter jag ju arbetsuppgifter. Vill bli klar med så mycket som möjligt på den plats jag har nu.

Saker och ting klickade, matchade och allt det där på vägen hem idag också. Det är sannerligen en sån där liten sak som förgyller vardagen!

Men en kombination jag inte gillar är: Hormonstinna-manliga-tonåringar-flak med red bull-buss-bredvid mig. Nej den blandningen hade vi kunnat vara utan, men man kan väl inte få allt kanske? Jag fick i alla fall min EH latte.

I morgon väntar en ny jobbdag. Lite utbildningar, möten osv. Spännande.

Puss och kläm!




SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: