2010-10-19
 18:49:26

11 timmar senare



Ja shit!
Min granne sa något nyss. Jag och min granne åker samtidigt på mornarna vid 07 och kommer hem samtidigt vid 18. När vi möttes nu på kvällen sa han: Ja 11 timmar senare är vi här igen. Jag tänkte va? Vad menar han nu? Sen slog det mig! Det ÄR 11 timmar sedan jag åkte hemifrån!! Helt sjukt långa dagar blir det!

Jag är dessutom helt sjukt trött. Vet inte riktigt var jag ska ta vägen. Ska upp tidigt imorgon också. Ska på visning av lägenhet. Står på plats 2 (!) så det är banne mig ganska lovande!

Jag har upptäckt något. Varm choklad är nog bland det godaste man kan dricka! Å vi har ju det i vår kaffemaskin på jobbet! Mumma! Jag var väldigt trött på jobbet idag, men då kommer sannerligen varm choklad på sin rätta plats.

Nu tänkte jag gå och äta lite middag.

Smell ya later!

 


Stina Falkborg

det är grymt roligt att du jobbar på SSF. min pappa jobbade där i typ 10 år. undrar om ni känner samma personer nu. haha xD

saknar dig grymt mycket!!! <3 <3



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: