2010-10-02
 18:53:30

Dinner-time!




Eftersom jag inte får någon 3-rätters-bröllopsmiddag ikväll, så får jag väl hitta på något alldeles eget. Vad sägs som blodpudding, potatisbullar, lingonsylt och stekta champinjoner? Det är väl inte mycket som slår det. Säkert mycket bättre än bröllopsmiddagen i alla fall. (det gäller att tänka positivt mina vänner)

Eftersom att jag behöver krya på mig ännu mer blir det förmodligen en rätt tidig kväll. Kanske ser en film eller nåt. Fast kanske ändå inte, jag har ju redan tittat så mycket på film/serier idag. Jag tittade på första avsnittet på Dexter säsong 5, min favvoserie! Sen tittade jag på bröllopsfotografen alldeles nyss. Jag tyckte att den var helt okej. Lite pinsam i början, och sorglig precis innan slutet. Den tog sannerligen lite vänder titt som tätt, och jag tyckte att den var lite grötig, men på det stora hela var den okej.

Vad har ni för er då?


Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah



PUBLICERAT: 2010-10-02, 20:36:32 | URL: http://millahoman.blogg.se/

SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: