2010-10-10
 11:37:42

God förmiddag världen!



Tjohejsan på ersan!
Hoppas att ni soviy gott och är riktigt utvilade. Jag vaknade faktiskt för ganska länge sen, men jag blev kvar i sängen tillsammans med datorn och ett avsnitt av Kungarna av Tylösand. Det är ju seriöst det mest underliga programmet som någonsin skådats. Men ändå kan man inte sluta att titta.
Nu har jag i alla fall precis ätit en lite sen frukost och funderar över om jag ska börja plugga och skriva lite. Känns som en rätt bra idé. Å just ja! Fota skulle jag ju göra också, nu när kameran är laddad.
Lite senare ska jag våldgästa min vän Linnea, hon behöver lite paus i allt henens pluggande kände jag.
Annars blir det nog en rätt lugn dag idag. Småfix finns det alltid gott om.

Vad ska ni hitta på?


Jessica

JÄKLAR! hur fick du så himla snygg kropp? :o speciellt magen!


Jessica

JÄKLAR! hur fick du så himla snygg kropp? :o speciellt magen!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: