2010-10-07
 23:10:43

God kväll!

Så har det blivit torsdagkväll.
Idag gick jag ju som jag skrev tidigare imorse upp kvart i fem!
Mamma stack in huvudet i morgonfrilla och alldeles nyvaken; Sophia är det morgon, eller har du sovit med lampan tänd hela natten?? Lilla mamma, ja det är morgon ;)

Jag duschade och gjord eiordning mig och sprang iväg till bussen. Det var lite sisådär minikaos i tunnelbanan, inte stort kaos när allt står still, utan lite sådär mini liksom. Försenade tåg, fullproppade tåg osv. Jag kom dock fram i tid och satte igång att arbeta. Det går verkligen i ett hela dagen. Det bästa med att jobba är dock två saker: 1: Man har EN HEL TIMMES LUNCH! Och 2: Vi har världens bästa kaffemaskin! Den heter Kaffe på jobbet och man kan välja mellan kaffe, caffe latte, cappuccino, vispad choklad, cafe mocca, macchiato och mjölkskum, å så te då ;) Häääääär ska jag jobba ;)

Efter jobbet stack jag på en liten shoppingrunda innan jag träffade på Vida för en lååång middagsfika på Waynes. Superdupermysigt hade vi det :D

I regnrusk tog jag mig hem och fixade iordning matlåda tills imorn.

Imorn behöver jag inte gå upp kvart i fem, men likväl kvart ÖVER fem. Dags att sova med andra ord.

Puss och kyss!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: