2010-10-03
 11:30:21

God morgon!

Vet ni vad? Jag drömde att jag vaknade upp, i en byxaffär, mitt i natten, jag var fast!! Shit vilken läskig dröm, hahah!

Efter att ha varit sängliggandes och TV-tittande i ett par dygn nu känner jag mig inte speciellt fräsch vill jag lova! En dusch skulle sitta fint. Jag är så otroligt sugen på en EH latte!!Men jag tror inte att det är värt att utmana ödet så mycket genom att åka till Mörby, som är närmsta EH. Jag får klara mig ett tag till helt enkelt.

Jag tänkte försöka hitta på något idag, jag brukar inte må så bra av att sitta vid datorn så mycket, jag får lite ont i huvudet av bara det liksom. Men jag kan ju numera faktiskt mobilblogga! :D

Vi hörs sedan!
Puss


Evelina King

Hörödu snygging! Jag saknar dig. Dags att ses snart!



PUBLICERAT: 2010-10-03, 19:57:18 | URL: http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/

SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: