2010-10-12
 18:57:24

Heeeeeeej!

Bad bad update jag veeeeet!

Men igår hade jag en så mysig dag tillsammans med min fina Miranda. Vi promenerade runt i en och en halvtimme på Djurgårn och bara pratade. Vi vandrade ner till Waldermarsudde och satte oss vid vattnet och bara njöt. Sedan tog vi bådas våra språvagnsoskulder och åkte in till City och åt lunch. Återigen så satt vi och bara pratade om livet. Jag gillar verkligen den tjejen. Hon är underbar.
Sedan stötte jag på Rebecca på hennes jobb, så jag stannade förbi där ett tag innan jag åkte vidare hem till min tredje kompis, som jag skulle sova hos.

Fattar ni att jag kunde sova hel 2 TIMMAR längre idag mot vad jag brukar göra när jag åker till jobbet hemifrån!

Idag har jag i alla fall jobbat hela dagen. När jag åkte hem lyssnade jag av min telefon, och vad fanns där då för meddelande från min SYV?? ATT JAG KLARAT MATTE C KURSEN!! Jag är så jävla nöjd! Stenen från mina axlar flög iväg. Jag ska fira. Jag har redan firat lite, med en stor EH-latte påvägen hem ;)

Nu ska jag plugga och skriva!

Hörs!

Pussen


Plötsligt händer det!


Sophie

Stort grattis till dig som klarade matten, plötsligt händer det som sagt :)



Är en ny läsare och jag måste säga att du tar jätte fina bilder. Bilderna får mig att längta ut i sthlms skärgård (själv bor jag i en förort norr om sthlm).



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: