2010-10-10
 00:35:28

Hejsan mitt i natten!

Hellu!
Sitter å käkar macka såhär mitt i natten. Just hemkommen från en superdupertrevligochmysig middag med fina tjejer. Vi skulle gentligen ha gått till Vapiano men det var så sjukt lång kö så vi gick till ett annat ställe istället. Där tillbringade vi väl ett par timmar med snack,skratt och roliga minnen.
Jag och Vida skulle inte hänga med vidare ut, så vi två hade sällskap en bit hem, och hängde ett tag på 7Eleven. Självklart köpte jag en kaffe. Vad annars liksom ;)

Shit pommes vilken chock jag fick när jag kollade statistiken på bloggen ca 600-700 läsare!! Tack tack tack återigen Isabelle som har gett mig den chansen!
Hoppas att i alla fall några av er stannar. Det vore kul. Jag tänkte kanske köra en sån här liten sum up om mig själv och min blogg under morgondagen, så ni får reda på vem jag är ;) Nu tänkte jag sova strax. Eller ja först skriva lite på en sak, sen sova.

Puss!


(Take me back to summer, please)



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: