2010-10-09
 10:13:43

I am alive!

Heluuuuu! Länge sen nu!!
Men shit nu e det banne mej dags att ta tag i bloggen igen!
Har ju som sgat jobbat varje dag nu, på svenska scoutförbundet, det blir minsann roligare och roligare för varje dag!

Igår sa min chef: "Sophia du e så jävla snabb! Jag ger dig uppgifter och tänker att det där det sommer att ta flera veckor! Och så helt plötsligt säger du att du är klar! Nu har jag inge fler uppgifter till dig så du kan gå hem. Och du behöver heller inte komma in förrens på tisdag!"
Då var klockan typ 13:30. Kanske inte jättebra när man har timlön, men va tusan, ibland värdesätter man ju ledighet lika mycket som pengar. Det var såå skönt att sluta halv två på en fredag, och dessutom då ha en långhelg framför sig. Sjukt med najs.
Jag spenderade hela eftermiddagen i Liljeholmstorget och inne i stan. Jag shoppade en MASSA, så nu e det lite shoppingstopp för min del. Men jag är såå nöjd med mina inköp, så det är det sannerligen värt! Jag kanske visar lite senare, jag vill fota med min kamera som jag inte använt på så länge. Man hinenr inte med mycket annat när man jobbar heltid vill jag lova.

Ikväll väntar träffar med flera kompisar. Först nu på förmiddagen ska jag smita över till min fina Linnea, som jag inte sett på alltför länge! Vi ska plugga lite tillsammans. För nu ska jag göra skolarbete. Jobba i veckorna, plugga på helgen.

Nu ska jag fortsätta städa upp och röja lite på rummet. Så att jag kan fota lite av mina inköp.

Smell you later!
Pussen



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: