2010-10-28
 21:57:47

Imorn är det freedag!!

Ja, det känns som om att torsdagen alltid drunknar lite grann i det faktum att nästa dag på veckan är underbara fredag, eller vad säger ni?

Idag var en speciell torsdag. Jag vaknade upp på partyhumör klockan 04:58. Hur ofta händer det liksom??
Jag var på riktigt piggt humör ändå tills en timme in på jobbet. Då blev jag trött. Men jag har lärt mig att inte dricka så mycket kaffe för att hålla mig pigg. Nu dricker jag en stor mängd varm choklad istället. Den blir sjukt god på jobbet. Laddad med en massa energi!
Jag piggade på mig när jag slutade jobba. Typiskt, och väldigt konstigt eller hur? ;)

Har varit i kontakt med både bostadsförmedling och Svenska bostäder idag. Trevligt folk det där.

Imorn är det freeedag!!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: