2010-10-09
 17:38:33

JAG VANN!

För ett litet tag sedan var jag med i en tävling på Isabelle Strömbergs blogg 
Och vet ni vad?? Jag VANN!
Tack så hemskt mycket Isabelle!

Nu håller jag precis på att göra mig iordning för att åka på middag med mina vackra tjejer!

Pussen



Linda

Grattis :D



PUBLICERAT: 2010-10-09, 17:53:46 | URL: http://www.improveme.se/lindalinnros
Dennis

jag ska våldta dig gumman. det är ok va? du är så jävla sexig, varje gång jag ser dig blir jag galet kåt.

hoppas att du tar åt dig av detta. jag vet var du bor o.s.v. så jag kanske kommer förbi någon dag. ha sängen berädd!



puss och kram, din lover.


Dennis

jag ska våldta dig gumman. det är ok va? du är så jävla sexig, varje gång jag ser dig blir jag galet kåt.

hoppas att du tar åt dig av detta. jag vet var du bor o.s.v. så jag kanske kommer förbi någon dag. ha sängen berädd!



puss och kram, din lover.



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: