2010-10-03
 21:50:30

Kvällen intar!




Heej hopp!

Sitter å äter lite mellis framför datorn idag. Tyckte att det var okej med lite bloggande nu, eftersom jag inte suttit lika mycket vid datorn idag, ni vet jag får ju så jäkla ont i huvudet efter ett tag ;)

Jag tog mig så långt som till Vaxholm idag!! Hade fått 5 stämplar på mitt Pressbyrån-kaffe-kort, vilket innebär att jag fick dagens stora latte typ gratis!! Fett med najs tyckte jag ;) Åkte ett par varv med båten, ända bort till exotiska Norra Lagnö!

Imorgon ska jag upp tidigt, därför tänkte jag säga hallå till sängen redan alldeles strax. Jag är väl inte helt 100 än, och just därför tänkte jag sova tidigt och samla energi. Förmodligen kanske jag inte hinner blogga på morgonen, men jag har ju som vanligt med mig mobilen och ska försöka mobilblogga. ska även försöka hinna förbi SL-hittegods och hämta min plånbok. Det ska bli mega-spännande att se vad som finns i den. En Espresso House latte skulle sitta fint också. Vi får helt enkelt se var dagen hamnar. 

Puss och God natt!


FCKINGCRAZY

godnatt :)



PUBLICERAT: 2010-10-03, 23:56:37 | URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: