2010-10-20
 22:27:48

Last day as 18


Japp. Precis som rubriken lyder, är det idag min sista dag som 18 idag. Känns helt sjukt. Att jag INTE fyllt 19 än alltså! Jag fyller ju så sent, så närstan alla redan hunnit fylla 19, och nästan fyller 20 precis efter att jag fyllt 19. Men imorgon är det alltså dags! Dagen.

Den börjar regelrätt med arbete till 13:30 ca, sen ska jag vidare på möte på Mando, och efter det en stor långfika med mina tjejer :) Blir en rätt tidig kväll eftersom jag jobbar tidigt på fredagen igen. Men som jag skrivit på Facebook tidigare. Att den här födelsedagen kommer förmodligen bli den bästa någonsin.

Jag är så jävla hes just nu, låter som en man i 14 års åldern. Ska vila upp mig nu.

Sov gott!

 



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: