2010-10-10
 12:16:25

Mitt liv, min blogg, mej själv



Nu när det är så många nya läsare som tittat in här kanske det är en idé att presentera sig själv lite. Har ni frågor om något som rör mig, bloggen eller nåt annat e det bara att skicka iväg en liten kommentar.

Jag heter Sophia. Jag är 18år (fyller 19 i Oktober) Jag bor på en ö i Stockholms skärgård. Här har jag bott hela livet, jag gillar det, men letar samtidigt boende någonstans närmare stan. Jag bor med mamma, pappa och en lillebror. Och just ja, sen har vi en katt också, hon heter Mimmi.
Jag har fotografering som en hobby, jag fotar mycket med min Nikon D3000 när jag får tid. Men mitt allra största intresse finner vi någon helt annanstans, nämligen i en gymnastikhall. I massvis med år har jag tränat Truppgymnastik. Det har alltid varit det jag älskat. Hallen där jag tränade var som mitt hem. Nu på senaste tiden har jag tyvärr blivit tvungen att ta uppehåll periodvis. På grund av sjukskrivning. Jag tänker inte gå in på det något vidare. Men jag har en sjukdom. Som jag varje dag kämpar för att blif ri ifrån. Vill ni veta mer finns det ett långt inlägg här om just det. Jag svarar gärna på frågor, om det är någonting ni undrar. Jag försöker att inte låta sjukdomen ta så stor plats i bloggen eftersom jag vill bli frisk, men vissa dagar fungerar det sisådär.

Jaja, nog om det. Jag är en glad sprallig och lite tokig tjej, som älskar utmaningar i livet, svenska filmer, bra musik och att jobba. Men framförallt älskar jag det som är mest värdefullt i hela mitt liv. Mina vänner. Jag älskar er.


Anonym

Vart tränar du gymnastik? =) Bra blogg kul att man hitta hit (:



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: