2010-10-13
 17:56:56

Mobilblogg: sitter på bussen hem, har pre...

Mobilblogg: sitter på bussen hem, har precis varit å fikat med mig själv. Dessutom har jag varit och gjort en lite hemlig grej. Å just det, den är hemlig :P jobbade över lite idag, det var lite strul hela dagen fram till eftermiddagen, när det började fungera igen, därför ville jag gärna göra klart så mycket som möjligt. Sånna här dagar gillar jag att ha timlön ;) Ikväll ska jag ta det lite lugnt tänkte jag, orkar nog inte ens hålla mig vaken, till Kungarna av Tylösand, kanske lika bra det. Jag sänder också här en extra tanke till min Jetset-kollega och vän, som imorse behövde utstå sovjetisk stumfilm. Jag är på din sidan min vän ;) Puss



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: