2010-10-09
 12:59:36

Nu.E.Det.Klart.

Ojojoj vilken storstädning det blev av mitt rum. Och shit va mycket damm jag hittade i alla vrår.
Nu har jag i alla fall plockat upp, dammat och dammsugit allt. Till och med lister och sånt. Känns sjukt fräscht. Nu kan man till och med vistas i mitt rum!

medan jag höll på var det en tanke som slog mig. När någonting är dåligt brukar man ju tala om att den "suger". Men jag undrar hur säger man det om en dammsugare? Jag menar, skulle jag säga; Min dammsugare suger! Då skulle det ju knappast vara någonting dåligt. Det skulle ju till och med vara något fullt normalt. Finns det ett motsvarande ord för att säga att en dammsugare suger, istället för just suger. Är jag helt ute och cyklar? Jag skyller på dammet. Som nu dock är obefintligt ;)

(Kameran är på laddning så jag kan inte fota någonting än)


Min spetsbody, som jag gillar en massa :D



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: