2010-10-27
 21:58:32

Obligatorisk fika

Heej i stugan!

Min väckarklockan brukar ringa 04:58 på morgonen. Låter skoj eller hur? Idag var inget undantag. men jag kom iväg och var på jobbet vid 09, like usual.

Jag hade så fruktansvärt ont i magen på förmiddagen. Det var verkligen länge sen det var så illa. Men en Alvedon hjälpte efter ett tag. Ytterligare ett jobbmöte på min meritlista. Dessutom inbokad pp hela två stycken nästa vecka redan!! :)

Varannan onsdag har vi något som typ är obligatorisk fika, på jobbet. idag var det en sådan dag. Låter rätt trevligt eller hur? ;)

Efter det mötte jag upp Vida på torget och vi tog en mysig fika och en rundvandring i centrum. Jättemysigt. Du är fin min vän <3

Jag kom hem med ett nytaget hål i örat!! Alltså har jag nu tre hål i mitt vänstra öra. Trevligt trevligt :)

Åkte och mötte upp mamma för vi skulle på lägenhetsvisning. Jag ska tacka ja till den. 
Nu är jag hemma och ska strax förbereda mig på att gå och sova.

Peace!

 



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: