2010-10-05
 22:01:46

Resumé!

God kväll gott folk, kära läsare. Ni som är kvar vill säga, efter den här kassa uppdateringen på sista tiden. Men jag har faktiskt en ganska vettig ursäkt tycker jag. Jag har nämligen blivit anställd. Just nu är jag anställd hos Svenska Scoutförbundet. Jobbar 09-16 eller 17 varje dag. Jag jobbar på deras serviceavdelning och svarar på samtal om fakturor, mejlar och fixar. Kul och lärorikt tycker jag! Det finns verkligen alltid något att göra! Idag till exempel, blev jag kompis med frankeringsmaskinen, sjukt trevlig uppfinning tycker jag :) Jag är tillsatt för att hjälpa till under, en ja, man kan väl kalla det lite kris, eller åtminstone kaos-tid ;) Det kändes allt lite roligt att ringa till Arbetsförmedlingen idag och avboka ett möte med jobbcoach, för att man, just det; ska jobba! ;)

Efter jobbet idag åkte jag in till staden, stressköpte ny mascara, puder och så köpte jag med lite fika till vägen hem. Skyndade mig, lite i onödan, men i alla fall. Men innan dess hade jag tänkt att jag skulle gå förbi SL hittegods eftersom att jag fått vykort hem om att att hittat något som tillhörde mig! Jag gick dit med vykort och leg och får äntligen återse min plånbok! Kontanter och hör och häpna TOMMA Accesskort var borta, den som tagit det hade tydligen missat var det helt nästan fulladdade kortet låg och fått med sig de gamla! Jag gick till SL-center och återköpte det andra kortet jag nyligen köpt och fick i alla fall tillbaka lite under 800 spänn för de 1000 jag fått punga ut. Rätt sweet ändå! På båten hem lånade jag matrosernas sax och klippte sönder det gamla kontokortet. Det är ändå en rätt speciell känsla att klippa sönder sånt måste jag säga :P

Det är strax dags att krypa till kojs, för det är ibland lite kämpigt på morgonen när klockan ringer 05:25. Det är skönt att kunna sova lite ändå.

Pussar



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: