2010-10-16
 11:08:23

Skyller på internet

Jag skulle ju som sagt uppdatera mer nu när det bliv helg. Vad tror ni då hade hänt när jag kom hem igår? Jo internet hade pajat! Grejt..
Nu sitter jag med mammas mobila, och det fungerarar rätt bra nu.

Igår var en lite sjuk dag. I förrgår kväll kändes det som om någon tagit fram en kanonkula och kastat den i magen på mig. Jag hade så fruktansvärt ont på natten, vaknade mitt i natten av feberdrömmar och svettningar. jag pallrade mig till jobbet ändå, men levde på alvedon. Jag fick gå tidigare från jobbet och hade mycket trevlig fika på eftermiddagen. Sen åkte jag hem och sov. Redan vid 22. Men det var rätt så värt det, för idag mår jag mycket bättre. Lite förkyld å så, men magen känns bättre.

Vet ni förresten, jag hade en fästing häromdagen. En riktigt fet en. Kan manf ortfarande få fästingar undrar jag?

Vad har ni för er?


William

Fin bild. Fint leende oxå! =)



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: