2010-10-24
 18:31:16

Söndag






Lite söndagsångest. Men så får det väl vara när man ska till jobbet imorn. Jag e ju faktiskt riktigt glad att jag har ett jobb. Och jag gillar min arbetsplats, definitivt!

Idag har jag väl inte åstadkommit någe vidare värst häpnadsväckande. En seg morgon, resulterade i en seg dag, som resulterade i en seg kväll. Men jag har i alla fall:

1. Städat
2. Handlat
3. Solat
4. Ja det var nog det.

Nu väntar en hel vecka, med arbete, visningar, telefonsamtal osv osv. Men jags er fram emot den här veckan ändå. For numerous of reasons.

Jag satt och funderade på när jag ska gå upp imorgon. Det blir nog 20 över 5. Det låter väl bra eller hur?
Imorn tror jag att jag ska inviga den fina muggtermosen jag fick av Vida i födelsedagspresent! Jag undrar om jag ska ha te eller kaffe? Eftersom jag dricker såna kopiösa mängder kaffe på jobbet vore det nog bra med lite te i muggen på morgonen. Så att magen inte blir alldeles för upprörd.

Jag funderar även på att försöka gå och lägga mig i tid idag. Först plocka upp, sen plugga, sen jobba med ett projekt jag har, sen äta godis och titta på Pretty Woman. Låter som om att jag kommer lägga mig i otid, i alla fall. Men men äre söndag så äre söndag!


Vida

wiiiiie! låter som en skön söndagskväll :)



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: