2010-10-26
 20:24:30

Tisdag

Hejhopp tjollahopp!

Hemkommen från ytterligare en dag på jobbet. Det känns som om det är mest det jag gör hela tiden. Måste hinna plugga också!!

Idag har jag i alla fall utvecklats myycket på jobbet tycker jag. Mitt första interna jobbmöte ägde rum idag. Späääännande, vi skrattade rätt mycket, hihi ;)
Dessutom: Har jag fått mitt livs första egna POSTFACK!!! Med namnlapp å allt! Grymt mycket vuxenpoäng, eller vad säger ni?? ;)

Jobbmötet idag handlade i alla fall om mina nya arbtesuppgifter på jobbet, som kommer att träda i kraft om lite drygt en vecka. Det ska bli skoj!

Asså jag vet inte ritkigt vad jag ska skriva, för det enda jag gör är att jobba, shoppa lite, å sen är jag helt slut. Intressant liv va? Jag ska verkligen försöka uppdatera mer flitigt, men just nu kommer arbetet före. I am sorry to say. Men så är det nog. Jag är grymt sugen på att fotografera. Kanske ska ta med mig kameran imorn?

Just ja Vida. Tack för den underbara muggtermosen!!! :D


Vida

:)



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: