2010-09-30
 19:37:01

"Blubb blubb"

Ja tänk vad bra det hade varit om man varit en liten fisk som kunnat hoppa ner djupt i det bli när saker blitt jobbiga. Vet ni förresten att jag på riktigt trodde att jag var enSJöjungfru när jag var liten. min största idol var Ariel. Lite gulligt tycker jag nog.

Dagen började tiiidigt. Jag skulle at mig ut långt bort på Röda linjen. Jag skulle på jobbintervju. En timme senare gick jag därifrån med ett jobb som börjar imorn. Rätt så nice faktiskt! Åkte vidare till El liso och träffade lite vänner, och stötte även på nya bekantskaper, mitt sociala nätverk börjar bli stoort! :) och jag älskart! Mina vänner är, och kommer alltid förbli det allra bästa jag har. På tal om vänner lunchade jag med fantastiska Vida i Mörby idag. Fina fina vän!

Efter det åkte jag in till staden och bytta mina vantar som det tydligen var ett hål i. Nu har jag i alla fall ett par hela och jag är nöjd.

På hemvägen skedde nåt. någonting inom mig. Det blev plötsligt en sådan där dålig dag. Så nu sitter jag här hemma och försöker fokusera på annat, emn ajg orkar inte riktigt pusha idag. Så tankarna får komma. Det viktiga är att inte följa dem. och det tänker jag banne mig inte göra. Fanskapet ska inte få vinna igen.

Men överlag, mycket vänskaplig dag! Jag älskar er!

Dessutom; Truuuumvirvel..: DE HAR HITTAT MIN PLÅNBOOOOOK!
Wihooo!

Puss


Tiffany

Va??? Har dem hittat den?? :D



PUBLICERAT: 2010-10-01, 18:28:46 | URL: http://tiffanysmoment.blogg.se/

SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: