2010-09-09
 23:55:51

En stor latte förlänger livet!

Ja, så var man hemma igen!
Det blev en visit in till stan igen. Jag menar, jag tycker att det är så jävla onödigt att klaga på att man bor långt borta, NÄR VI FAKTISKT INTE GÖR DET!! Shit, jag kan bli galen när folk tycker att det är "jobbigt" att åka in till stan. Shit, sitt å ruttna i era förorter då!! Men kom inte här å klaga sen! Absolut ingentning från idag, men jag har upplevt det ;) Jag åker i alla fall gladeligen både 2 och 4 ggr in till stan på en dag. Idag blev det två ggr. Efter andra gången kom jag hem med ett par "baggy-jeans" (!!!!) Mitt första par. Wohoo! Känns sjukt skönt, och sjukt ovant. Men nu har jag större förutsättningar för att lyckas med mitt mission känner jag! Även ett typ vanligt baslinne kom jag hem med, jag har ju typ rensat ut ALLT, med andra ord dags att fylla på med nytt.
Jag menar; Yo gangsta!!

Inte mycket annat hände direkt, Förutom att jag först fick sitta å vänta på båten i Vaxholm i 45 min å sen gå hem i 25 minuter. Tur att man har vänner som vill prata i telefon och underhålla mig :)






Thumbs up!


Evelina

Grymt vi hörs på söndag tycker ja :D



PUBLICERAT: 2010-09-10, 00:24:52 | URL: http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/
Vida

Wooooop för dig och jeansen!


sandra

Blir ingen dagens blogg i min blogg, blir helgens blogg. Utser vinnaren på lördag eller tidigt på söndag. & kommerlänka ut din blogg lite här o var så du kan räkna med massa nya besökare ! :) kika in om du vill vara med! PeacE!



PUBLICERAT: 2010-09-10, 17:03:35 | URL: http://saaandriiie.blogg.se/

SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: