2010-09-19
 10:19:24

God morgon!

God Morgon Sunshines!

Oj va länge jag sov idag för att vara jag. Kanske inte så konstigt eftersom jag inte gick och la mig förr än runt halv 2 - 2 inatt.

Idag är det den 19 spetmeber. Valdagen. (Och nu minns jag att en av mina vänner fyller år också, ska ta och gratta henne minnsann)
Jag ska i alla fall åka till Vaxholm sedan och rösta. Men den här dagen ska bli en ta-det-lungt-dag, åtminstone så här på förmiddagen och morgonen, för min del. ska bli såå skönt. plocka på rummet, kanske dammsuga, fixa i garderoben, skriva lite projektarbete, ta en promenad, ja möjligheterna ÄR oändliga. Det är så skönt när man inte går i skolan, att man slipper ha söndagsångest. Livet måste gå ut på det. Att inte ha söndagsångest alltså! ;)

Ska försöka uppdatera avsevärt mycket mer idag än vad jag gjorde igår. Wish me luck!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: