2010-09-24
 10:06:38

God morgon i stugan!

Hej hopp!
Idag mår jag mycket bättre igen. jag behövde väl förmodligen bara sova igår. Så kan det gå!
Har precis avverkat min frukost och ska så smått börja göra mig redo för en dag på stan. Allra först blir det en sväng i stadens alla underbara butiker. Såg ju att lönen kommer in idag! Woop woop! Jag vill hitta något fint att ha på mig, såklart!

Efter "stadsvandringen" väntar en lunchfika med Malinski, på Waynes, bara för att prova något lite nytt ;)
Efter det beger vi oss vidare hem till Malin och gör oss iordning för en kväll, och tjejmiddag hos Hannsi. Det gillar vi starkt! :) Nu komemr frågan, vad ska man ha på sig? Kanske hittar något på stan? Får se vad dagen och shoppingen bjuder på. Kanske inte kommer hem med något, ibland blir det ju så.

¨

God morgon på er!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: