2010-09-05
 09:58:26

Godmorgon!

Hellu darlings!
Nu sitter jag här å väntar på att jag ska kunna äta frukost. Måste nämligen vänta tills jag kan använda micron å värma min proviva och min macka (Ja, jag micrar hellre mackan än rostar den!)

Idag blir värsta "träffa-kompisar-dagen" Först vid klockan 1 ska jag träffa Felicia och Tiffany och vi ska luncha tillsammans. Vid klockan 15 ändrar jag sällskap och träffar Vida som jag inte har träffat sedan vi var på Mocco, kom vi fram till igår. Helt sjukt!! Jag har saknat alla 3 brudar en massa massa! Nu äntligen får jag träffa alla på en och samma dag! Gissa om min mun kommer att gå i ETT! Felicia och Tiffany har jag förresten inte heller sett på alltför länge!

Jag tror på en trevlig och "fullt-upp-dag". Det skulle inte sitta fel med lite shopping heller ;)


Nathalie

tack:D



PUBLICERAT: 2010-09-05, 14:23:26 | URL: http://liborius.blogg.se/

SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: