2010-09-06
 20:57:37

Gratis är gott, billigt är äckligt!

God kväll my friends!

Nu sitter jag här, lite halvt utammattad i min säng efter en lång dag till fots. Började med att ta båten 09:40 för att gå till tandläkaren. Jag hade 2(!) hål!! Bokade en ny tid nästa måndag då vi skulle laga båda två.

Tog bussen in till Staden och strosade runt i affärerna. Vid halv 2 mötte jag upp mamsi för en lunchfika på Waynes. Sedan gick vi till apoteket och köpte lite medicin till mig. Först några tabletter för min onda mage. Sjukt ont. Jag hade så ont häromkvällen att jag trodde jag skulle få åka till sjukan. Men nu har vi i alla fall något som kanske hjälper litegrann. Dessutom köpte vi lite flour till mina tänder :) Vi styrosade vidare i lite affärer innan vi skiljdes åt. mamma skulle hem, jag skulle SHOPPA! 

Jag kom hem med en ny tröja, en nya kofta och en ny sjal. Var på vippen att köpa ett par skor å en annan kofta också, men jag hejdade mig, det får bli imorn istället. Jag tänkte visa lite bilder vid ett senare tillfälle. Har bara lite provrumsbilder för nu på en av grejjorna men det kanske räcker så länge?



Sedan drog jag mig vidare hemåt och ja nu sitter jag här i mitt lite kaosartade rum. Det behöver definitivt en uppfräschning..


Hur många?


Sophia ♥ Latte


Linda

Sv: Visst är dem. Beslutsångest till tusen ;D



PUBLICERAT: 2010-09-06, 21:50:36 | URL: http://olindao.blogg.se/

SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: