2010-09-26
 23:07:12

Heeeeeej!

Jag vet inte vad som hänt. Uppåt? Ja det är bara förnamnet. Ibland, plötsligt händer det!
Jag känenr mej allmänt glad. Första delen av dagen var kanske inte lika uppåt. Men efter att jag träffat fina Tiffy vände typ allt, sakta men säkert.



Shoppade loss idag. Kan visa typ imorn :)

Jag vill egentligen inte sova, för den här dagen är så glad. Men jag ska till Arbetsförmedlingen imorgon. Måste gå upp typ 06:00. funderar på att gå emot mina principer och inte sminka mig, sen åka hem direkt, och kanske gå på lägenhetsvisning senare på kvällen. Så slipper jag gå upp så tidigt. Jag håller det öppet så länge. Man kanske skulle ta och sola imorn också? Svåra val såhär. Hihi bäst att ta mitt humör och drömma fina drömmar :)
Puss <3



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: