2010-09-20
 23:13:53

Hiss

En hiss såhär på kvällskvisten.



Riktiga vänner

Jag menar man kan ha många vänner, många bekanta, men det finns alltid några som har den där speciella platsen i hjärtat. Jag talar om sådan vänner man kan ringa, SMSa, prata med närsomhelst på dygnet, om vad som helst. Stora som små problem. Sådana vänner som lyssnar, ställer frågor, komemr med lösningar eller helt enkelt bara håller om en när man är ledsen. De behöver ibland inte vara några ord inblandade. Bara känslan av att det finns någon som bryr sig, någon som förstår att det gör ont i både hjärta och själ ibland, och att det ofta hjälper med en blick och en kram för att man ska känna sig bättre igen. Sedan jag blev mer öppen om mitt liv har jag upptäckt att jag har så många fler vänner omkring mig som kvalar in i hjärtats innersta vrå. Ibland undrar jag om jag ens är värd alla dem, men jag känner mig så otroligt lycklig som har er. Ni betyder så väldigt väldigt mycket. kan låta klyschigt, men utan er inget mig.  


Emmy

sv: Ja eller hur :-P

Allt bra med dig idag?



PUBLICERAT: 2010-09-21, 09:45:15 | URL: http://emmymarie.blogg.se/

SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: