2010-09-05
 20:48:46

Kompisdag

Hola friends!

Idag det bleva en kompisdag. Mötte allra först upp Felicia och Tiffany på Waynes och vi snackade lätt bort ungefär 2 timmar, shit vi hade verkligen behövt lite längre tid om vi skulle snackat igenom allt, men det tar vi nästa gång ;) Fina flickor i alla fall :D


Tiffy


Felicia

Efter mötet med brudarna strosade jag vidare till en annan brud vid namn Vida. Vi körde en fika på EH och snackade skit.


Vida



När vi fikat klart tog vi en liten promenad bort till affärerna innan de stängde. Det blev ett par nya örhängen till mig (jag håller ju som ni kanske märker på att byta ut hela min smyckesgarderob) Och ÄNTLIGEN kom jag till skott med att köpa nya hårnålar! Jag menar det måste vara världens mest berättigade fråga. Var fan tar alla hårnålar vägen?! Nu har jag i alla fall 20 nya, de bör räcka åtminstone 3 dagar..

Tog mig hem till Vaxholm å nu e jag hemma. Jag ska visa örhängena sedan, ni behöver inte vara oroliga ;)


Molnen tornade upp sig


Tiffany

Åh vad du e söt! Var jätte mysigt och ja vi hade behövt mer tid haha :D Vi får träffas snart igen! :D <3



PUBLICERAT: 2010-09-06, 22:56:23 | URL: http://tiffanysmoment.blogg.se/

SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: