2010-09-03
 08:34:01

Lite bad update

Ja igår var väl kanske inte den mest uppdaterade dagen i mitt bloggliv, men jag har ursäkter.
Åkte iväg i skaplig tid och växlade tillbaka ca 60 Turkiska Lira till svenska kronor. Löpte med mig lite proviant och stack till Vaxholm. Sen bar det av igen till min vän. Vi satt å pratade om livet och alla de saker man får på köpet. Bra som lite sämre. Så jävla fina vänner det finns!

När jag skulle gå hem igår på kvällen kändes det att det verkligen går mot höst. 9 ynka grader och jag hade strumpor och tjocktröja på mig.

Idag väntar jobb. Å JAG SKA STÄNGA SJÄLV! Jag e så jävla lycklig! Det har varit min dröm och idag besannas den. Shit va jag e töntig ;) Men men det ska bli kul i alla fall. Om jag orkar tänkte jag åka å shoppa lite innan, men vi får se hur det blir med den saken.



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: