2010-09-04
 13:58:28

Me like kommentarer

Åh vad glad jag blir av kommentarer! Jag har dessutom fått en del nu på sistone, sjukt kul, fortsätt med det!! :D

Just nu är jag på jobbet och städade just upp i köket efter att jag fått en beställning på en Västerbottenpaj. Det regnar och har sig så just för tillfället är det zero folk. Snart blir jag själv här också när min kollega går hem. Finns INTE mycket att göra.

Satt å funderade på vad jag ska göra ikväll. Kanske ska ha Beckkväll med mig själv? Eller är det någon som har ett bättre förslag är det mer än välkommet. Men jag känner att det skulle vara rätt så skönt med en hemmakväll.

Imorn hoppas jag på att få träffa min fina fina Vida. I have missed her a lot!!

Pusshej så länge!


Vida

right back at ya :)



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: