2010-09-25
 11:55:42

Middag @ Hannas place!

Igår var det som sagt middag at Hannsis place.
Hon hade just flyttat och alla vi var mäkta sugna på att se hur hon bor och lever i dessa dagar. Jag och Malin åkte hem till Malin efter fikat, efter ett tag dök även Carro upp och vi begav oss sedan alla tre iväg till Hanna. Linda, Martina, Jenny och Victoria kom sedan insläntrande varteftersom, och till slut var alla samlade. Det bjöds på Rosé, Gordon Ramsey, och underbar mat. Och som Martina sa. Det behövs bara ett rum och så några tjeer, sen har man att göra HELA kvällen. Satan i gatan vilket hönskackel det blev. Sånt gillar vi starkt. Bilder kommer här!


Carro och Linda. Hon bodde mäkta fint må jag säga (Har jag inte börjat använda ordet "mäkta" ganska ofta på senaste tiden? )


Martina entrade scenen!


Linda var tvungen att sätta en sådan på sin bil. Så ingen trodde hon stod på parkeringen utan tillåtelse. linda råkade dock missupfatta var hon skulle sätta den..


God maaat!


Martina och Victoria


jempan och Victoria


Kvällens eminenta värdinna!


Så fin bild på Malin! (Om ni kollar i bakgrunden så ser ni tönten mig som verkar helt ovetandes om typ allt! )

FIN kväll! :D



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: