2010-09-19
 22:53:58

My thoughts is someplace else

Jag sitter och tittar på valvaken på SVT. Men jag måste medge, att jag inte riktigt kan hålla tankarna i den politiska banan. Jag satt och hasade mig runt på ansiktsboken och halkade in på mina videoklipp. Videoklipp där jag medverkar. Jag fann videor från tävlingen. Gymnastiktävlingen på Gotland för två år sedan. Jag är så otroligt ledsen att det blev som det blev. I år missar jag den i särklass roligaste gymnastiktävlingen på grund av den äckliga jävla sjukdomen.

Fuck you


Tiffany

Förstår att det känns jobbigt sötnos! <3 Jag finns här för dig, puss!



PUBLICERAT: 2010-09-19, 22:57:40 | URL: http://tiffanysmoment.blogg.se/
Stina

älskar dig gumman <3 kämpa på!! du kommer att klara det! jag tror på dig <3 som många andra! <3

vi kommer att sakna dig grymt mycket!!! <3



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: