2010-09-09
 11:12:17

Ombord på Silverö

Halli hallå!
Ja, nu är jag som rubriken lyder ombord på Silverö. Alltså tillbaka i Vaxholm.
Lägenheten var så sjukt fin. Jag vill vill vill verkligen bo där! Perfekt läge, precis på tunnelbaneperrongen, typ i alla fall. Men när man klev ut ur porten tog det 15 sekunder sedan var man igenom spärrarna. I am not kidding!
Superfräsch eftersom den var nyrenoverad också. Stambytt 2008 och på hela 34 kvadrat! En toppenlägenhet med andra ord!

Jaja, nu blir det hem å svida om till något nytt, och sen iväg igen.
By the way så har jag sovit ca en och en en halv timme i natt. Det gick helt enkelt inte att somna. Jag var inte ett dugg trött. Men ni kan ju gissa hur jag börjar känna mig nu, och klockan e ju bara 11:05, hur ska detta gå ;)

218.jpg Silverö image by kimsfartygssida



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: