2010-09-01
 23:45:20

Produktiv dag!

Shit vilken produktiv dag!
Känner mig riktigt nöjd faktiskt.

Dagen började ombord, för att sedan föa mig vidare till Tekniska och SL-center där jag fixade nytt accesskort. Laddade på med ett Terminskort och ett fritidskort så det blir exakt samma sak som det tidigare "plus-kortet". Vilket innebär att jag kan åka hur mycket jag vill, när jag vill, året ut. Rätt schysst faktiskt. 1220 kronor fick jag punga ut för det, men jag tycker inte att det är mycket när man tittar på hur mycket jag faktiskt åker. Om 3 dagar har jag tjänat ihop de där 1220 spännen. Jag lade till 20 kronor extrea och nu har jag förmodligen det snyggaste accesskortet:


Rojalist? Javisst!

Jag hann även bli uppraggad(?) under tiden jag stod i kön. Eller ja, nåt i den stilen. Vi e i alla fall kompisar på facebook nu. Det säger väl allt? ;)

Efter det begav jag mig till skolan för att prata med SYV om min Matte C och projektarbete. Och det verkar som om jag ska göra Matte C prövningen V.38 och som att jag kommer kunna skriva om mitt favvoämne och få den projekthandledare jag vill, till arbetet. Rätt schysst och jag kände mig riktigt ansvarsfull när jag ordnat upp det.

Jag belönade mig själv med att gå till Täby C och handla lite. Bland annat ett par sjukt snygga jeans. Jag lovar bilden gör dem inte rättvisa! :P



Jag inhandlade även 3 par nya örhängen:

#1


#2


#3

Sen gjorde jag en annan sak, jag tog nämligen ett till hål i örat, bara lite spontant sådär ;) Nej men, jag har funderat på det i flera år och velat fram och tillbaka, men innan Turkiet bestämde jag mig för att göra det när jag kom hem (så att det inte skulle bli infekterat av poolvatten och värme) Så nu har jag gjort det :D Jag är såå glad och nöjd :D



Efter det åkte jag å träffade Olivia och fikade med henne på mitt nya hak ;)

Olivia! :D

Nästa anhalt skulle bli att hälsa på gympan. Jag är så ledsen att jag inte får vara med och träna :(
Hallen hade i alla fall blivit sjukt fin efter ombyggnaden, och den liknar nu mer en gymnastik-hall.

Tog bussen, tunnelbanan, bussen, taxibåten och cykeln hem. Nu sitter jag å käkar nattmacka. Ska sova en stund strax.

Puss


olivia

duuuuktig du ääääääääääär!!!!!!

och jag hoppas på en längre fika någon gång (även om det var jättetrevligt idag) och att uppförsbacken imorgon vill ge med sig några grader <3


Sofia

åh älskar alla tre örhängen! :)



PUBLICERAT: 2010-09-03, 15:31:07 | URL: http://sofiaaek.blogg.se/
Evelina

Oooh, va de nån snygging som ragga upp dig?



PUBLICERAT: 2010-09-04, 22:04:14 | URL: http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/

SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: