2010-09-13
 19:32:54

Sämst update!

Lessen för sämst update det senaste dygnet!!

Jag har i alla fall haft så jävla kul nu i helgen. Som jag har längtat efter denna helg och SOM jag njöööt! Fy tusan vad jag älskar att jobba i hamnen. alla mina små sötisar var där. Jag saknar dem redan! Jag har fått så många nya vänner den här sommaren, så det är heelt gaaalet! Jag känner verkligen ett enormt stöd i allting från dem. Kärlek till er! ♥

Hela helgen har flutit på som attan. alldeles för fort gick den. Men jag är ändå så sjukt nöjd med allting. Jag menar, hela sommaren har jag levt i nuet. Jag har tagit vara på varje stund. Och vet ni vad? Livet blir så mycket mer underbart. Jag har verkligen älskat att leva i sommar. Världens mest underbara vänenr har jag. Jag förstår inte hur jag kan vara värd dessa underbara människor! Jag älskar er!

Nu har jag lite småprojekt på gång, går i skolan, jobbar lite extra förhoppningsvis osv.

Idag var jag i skolan och pratade om projektarbete. När jag är i Täby C efteråt får jag ett SMS; Är du i Täbban. Hanna tror hon såg dig! Haha vilka sitter då på EH om inte Hanna å Victoria. Så jag stannade där ett tag, tog en latte och vem går då förbi? Jo min vackra ANNSING! Ödets ironi! Vi hade inte pratat på ganska länge förrens igår. Då bestämde vi att vi ska ses imorgon tisdag och luncha ihop. Och så stöter vi på varandra IDAG! Hihi!

Har arbetat ideeellt på Silverö idag ;) Eller nåt sådant i alla fall ;)

Jo just ja, jag var hos tandläkaren och lagade mina två hål idag. När de bedövade kom de åt nån nerv eller så sprutade de upp i tårkanalen för jag grät från ett öga. Helt bedövad och drogad var jag när jag gick därifrån. Skrattade och pratade i ETT! Tills det började släppa, då blev jag groggy haha ;)


Godaste mineralvattnet med citron finns på EH!



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: