2010-09-28
 21:11:09

Sen NÄR liksoooom?!

Hej hopp i lingonskogen!

Har varit så dålig på det här med bloggande på senaste tiden. Usch och fy. men jag har helt enkelt haft en liten bloggtorka. En rätt vanlig åkomma vill jag nog påstå!

Men i alla fall.
Idag började jag dagen med dett race på cykeln ner till båten. Träffade på Maria. Båda var rätt kaffesugna så vi köpte oss varsin kaffe på Pressbyrån, och jag inkasserade därmed ytterligare en stämpel på mitt kaffekort. Vi samtalade hela vägen till Täby där vi skiljdes åt. Vi sa att vi skulle försöka ses snart igen :)
Jag fortsatte till Mörby, kikade lite i affärer och gick sedan vidare till Mando. Träffade på söta A! Och det var en kille på kliniken, som vinkade väldigt gulligt till mig när jag satt där, har aldrig pratat med honom, men gulligt var det i alla fall :)

Mötet gick förhållandevis bra och nu slipper jag vara där på två hela veckor. Sjukt najs må jag säga!
Efter Mando åkte jag tillbaka till Vaxet och hoppade ombord på båten och väntade på mamma som skulle ge mig hennes SL-kort så att jag skulle kunna åka in och köpa ett nytt till mig eftersom det andra blev snodd. Fyfan.
Jaja, jag åkte in till staden handlade en liten söt skjort/blus med lite volanger på


(Ja, jag är medveten om att man inte ser nåt! :P )

Och det bästa köpet på heeeela dagen var en EH-latte! Den satt som en smäck!!

Jag köpte ju som sagt även ett nytt SL-kort, 1000 spänn fick jag lägga ut. Lagom kul! Men men, skulle jag ha åkt på remsor eller SMS-biljetter skulle jag bli ruinerad (förlåt, ännu mer ruinerad) Så det är trots allt värt det.
Jag berättade för han som jobbade på SL-center om mitt missöde med plånboken. Han såg faktiskt ut att lida med mig.
Jag åkte hem och nu sitter jag här mitt i mitt kaosiga rum. Ska städa nu. Och sen gå upp tidigare imorgon så att jag kan åka iväg och luncha med min fina vän M. och då måste det vara tiptop här hemma. Annars får mamma spatt.

Och bara en liten undran: Sen NÄR går 680 till Humlegården??

Puss



SKICKA MIG EN HÄLSNING:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: